קצת עלי

רילוקיישן ומעבר למקום חדש מביא איתו לא מעט התרגשות, התחדשות ופרפרים בבטן. החלטה כזו, מושכלת ככל שתהיה, אינה מבטיחה דרך סלולה בשושנים ואושר מיידי. מתוך הקושי והבחירות המחושבות שלקחנו ובכל זאת  הובילו לטלטלה רגשית נולד המסע הפנימי שלי לחישוב מסלול מחדש.

נעים מאד, רחלי פילו-דפנה, מדריכת הורים המתמחה גם בליווי משפחות לפני רילוקיישן שבוחרות בין שאר הסידורים הטכניים של מציאת דירה ובית ספר איכותי לילדים, להעניק למשפחתם מקום לשיח רגשי כחלק מהכנה נאותה להרפתקה הקרבה.

הנסיון האישי, הרצון לשתף ולחלוק עם אחרים תוך תחושת שליחות גדולה הובילו אותי להתפתח בתחום הדרכת הורים ואימון אישי בנוסף לעיסוק בתחום החינוך ולקויות למידה. התגורננו ברומא, ישראל וכיום בלונדון, כאשר כל מעבר בין מדינה למדינה, פתח בפני עולם שלם של הזדמנויות חדשות שאת חלקן חיבקתי באהבה ועם חלקן ניהלתי שיח נוקשה ומאתגר. כל מעבר חייב אותי לצאת מאזור הנוחות האישי, לגלות תושייה, הרבה אומץ ובניית מעגל חברתי ומקצועי מחדש.  הפחד לעזוב את המקום הבטוח, המוכר והחם מקשה לעיתים על תהליך הקליטה. יש צורך ללמוד לשחרר, להסדיר רגע נשימה ולהתרגל לאוויר החדש, רק אז מתקלפות שכבות ההגנה ואנחנו מאפשרים לעוצמות הקיימות בנו לתפוס את מקומן לפריחה ולא לשרידה.

אם אתם מרגישים שאתם צריכים ליווי וקבלת כלים להתמודדות עם אתגרי ההורות, החלטתם על גירושין ורוצים ל"עשות את זה נכון" אתם מוזמנים לפנות ולקבוע פגישת ייעוץ אחת או תהליך ליווי ארוך יותר במסגרת הדרכת הורים. אם אתם בתחילתו של רעיון לרילוקיישן, רגע לפני מעבר או כבר ביעד החדש, אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ שתעזור לכם לעשות סדר ברגשות, תלווה ותכין את כל בני המשפחה לקראת המסע החדש שלכם.

לא פחות חשוב לדעת

אני,רחלי, אמא לשלושה ילדים, בן ושתי בנות. מתגוררים כרגע בלונדון כמשפחה מפוצלת. בננו בכורנו נישאר בארץ כחייל בודד. לעיתים החלטות מושכלות ככל שיהיו לא מבטיחות שיהיו קלות. הניתוק מבן משפחה אהוב והדאגה מרחוק מוכרות לי היטב. אין כמו נסיון אישי כדי להבין את הסערות הפנימיות שניתן לחוות עקב מעבר למדינה אחרת.

אני בעלת תואר ראשון בחינוך ולקויות למידה ותואר שני בניהול מערכות חינוך, מפתחת למידה ומוסמכת כמדריכת הורים בשיטת האינטלגנציה הרגשית.  אוהבת לעבוד עם אנשים, למען אנשים, לגעת בנפשם ולהעניק להם את הכלים להצלחה אישית ומשפחתית.

"הרגעים הקטנים של המשפחה היום
הם הזיכרונות הגדולים והטובים של העתיד".

יש לכם הזדמנות לעצב את אותם רגעים לזיכרונות טובים!

איך זה קורה?

ראשית נכיר ונבין יחד את הצרכים האישיים והמשפחתיים שלכם. בהתאם לצורך האישי והמשפחתי שלכם נבנה תוכנית ליווי עם דגשים וכלים להתמודדות מיטבית עם אתגרי ההורות הניצבים בפניכם. המסלולים המוצעים הם: ייעוץ והדרכת הורים לילדים בגיל הרך או בני נוער, מפגש הכנה לקראת היציאה לרילוקיישן או חזרה לארץ, ליווי לאורך כל התהליך וייעוץ והדרכת הורים במהלך הרילוקיישן.

רילוקיישן הוא פרויקט מורכב מאד שככל שהתכנון  שלו קפדני , כך הנחיתה ביעד החדש תהיה נעימה יותר. יחד ננסה להבין מה מחכה לכם, מה האתגרים העומדים בפניכם וכיצד תצלחו אותם במטרה להפוך את החוויה המורכבת שלפניכם לנעימה ומוצלחת.